التخطي إلى المحتوى
حورية فرغلي توضح اسباب خلافها مع مصطفى شعبان في العرافة

محمد حنفي

حلت الفنانة حورية فرغلي ضيفة على برنامج العرافة والتي تقدمه الإعلامية بسمة وهبة عبر شاشة قناة المحور في رمضان ، حيث تحدثت عن خلافها من الفنان مصطفى شعبان وحقيقة علاقتها بالراحل هيثم احمد زكي.

وقالت حورية فرغلي عن خلافها مع شعبان “كنا بنعمل مسلسل “أمراض نسا” مع بعض وكنا متفقين ولما سافرت ورجعت غيّروا الاسم لـ”دكتور أمراض نساء”، ومعنى كده إن الدكتور يُنسب إليه العمل”.

وأضافت: “غضبت لأنني التقيت به من قبل في الحج واتفقنا على أن يكون الاسم هو “أمراض نسا”، وبعد ذلك وقعت وسافرت وجيت لقيت المسلسل اتغيّر اسمه بعد ما عجبتني شخصيتي في المسلسل”.

وكشفت حورية عن معاناتها مع الجن بقولها “أولا اللي في البيت عندي ده ملوش علاقة بالجن ولا السحر.. أنا كنت اشتريت الشقة دي وكانت مقفولة لسنين طويلة لأنها كانت بتاعت الأستاذ محمد عبد الوهاب”.

وتابعت “ومرة تالتة شوفت ولد صغير قاعد على السفرة، وكمان جرس البيت كان بيرن لوحده، في الأول خفت من الحاجات اللي بتظهر دي كتير، ولكن دلوقتي مبقتش أشوفهم زي الأول، وبسبب الموضوع ده سواقين وخدامين مشيوا من عندي.

لترد عليها بسمة وهبة قائلة “مشيوا بسبب تصرفاتك إنتي جننتيهم، ويمكن يكونوا شافوا أنك ملبوسة”.

وعن حقيقة ارتباطها بالفنان الراحل هيثم أحمد زكي، أوضحت أنها لم ترتبط به سواء خطوبة أو زواج، مؤكدة أنها لاتعرف عن هيثم أحمد زكي شيئا من عام 2014، لافتة إلى أن سبب القطيعة بينهما كان بسبب أن الراجل “مد إيده” عليها.

وتابعت: “أنا معرفش خطيبته ليه تطلع وتديني أوامر متكلمش عن هيثم، ده كان بيحبني من قبل ما تتولدي يابنتي”.